Şanlıurfa'da ortaokul öğrencilerine yönelik yaz okulu için kayıtlar başladı
Şanlıurfa'da faaliyet gösteren Davet ve Gençlik Merkezi, ortaokul öğrencilerine yönelik yaz okulu programı için kayıtların başladığını duyurdu. Kur’an-ı Kerim eğitimlerinden sportif faaliyetlere kadar birçok etkinliğin yer aldığı program için son başvuru tarihi 1 Temmuz olarak açıklandı.
Şanlıurfa'daki Davet ve Gençlik Merkezi tarafından ortaokul öğrencilerine yönelik yaz okulu programı düzenlenecek.
6 Temmuz - 14 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilecek program kapsamında öğrenciler hem eğitim hem de sosyal faaliyetlerle bir araya gelecek.
Hafta içi her gün 13.00 ile 17.00 saatleri arasında yapılacak yaz okulunda Kur’an-ı Kerim eğitimleri, sportif faaliyetler, gezi ve piknik programları, airhockey, masa tenisi ve langırt etkinlikleri ile çeşitli sosyal aktiviteler yer alacak.
Organizasyon kapsamında öğrenciler için sürpriz ödüllerin de hazırlandığı belirtilirken, programın ortaokul öğrencilerine yönelik olduğu ifade edildi.
Yaz okuluna katılmak isteyen öğrencilerin ve velilerin 1 Temmuz tarihine kadar başvurularını tamamlamaları gerektiği bildirildi.
Kayıt ve detaylı bilgi için 0544 633 96 80 numaralı telefon üzerinden iletişime geçilebileceği kaydedildi. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen "4'üncü Millî Eğitim Kongresi: Temel Eğitim" Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci'nin katılımıyla İstanbul'da yapıldı. Kongrede temel eğitimin mevcut durumu ve geleceğine ilişkin çalışmalar ele alındı.
Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmeni Muhammed Beşir Özçelik, okulların tatile girmesiyle birlikte öğrencilerin yaz tatilini en verimli şekilde değerlendirebilmeleri için yapılması gerekenler ve ebeveynlere düşen sorumluluklar hakkında önemli değerlendirmelerde bulundu.
Yükseköğretim Kurulu ve Savunma Sanayii Başkanlığı arasında "Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü" imzalandı. Türkiye'nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek.
Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı başkanlığında, Şahinbey ilçesindeki okul müdürlerinin katılımıyla sene sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.