Gaziantep'te okul müdürleri ile yılsonu toplantısı yapıldı
Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı başkanlığında, Şahinbey ilçesindeki okul müdürlerinin katılımıyla sene sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu'nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı'nda, eğitimin sahadaki yansımaları kapsamlı biçimde ele alındı.
Toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu.
Ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu.
Toplantıda okul müdürlerine hitap eden İl Milli Eğitim Müdürü Arpacı, eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim yılından ibaret olmadığını söyledi. Eğitimin süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurgulayan Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti.
Toplantı, okul müdürlerinin karşılıklı görüş ve değerlendirmelerini paylaşmasının ardından sona erdi. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen "4'üncü Millî Eğitim Kongresi: Temel Eğitim" Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci'nin katılımıyla İstanbul'da yapıldı. Kongrede temel eğitimin mevcut durumu ve geleceğine ilişkin çalışmalar ele alındı.
Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmeni Muhammed Beşir Özçelik, okulların tatile girmesiyle birlikte öğrencilerin yaz tatilini en verimli şekilde değerlendirebilmeleri için yapılması gerekenler ve ebeveynlere düşen sorumluluklar hakkında önemli değerlendirmelerde bulundu.
Yükseköğretim Kurulu ve Savunma Sanayii Başkanlığı arasında "Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü" imzalandı. Türkiye'nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek.