Karatay’da 3 bin 840 öğrenci kitap şenliğiyle okuma yolculuğunu tamamladı
Karatay Belediyesi ile Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde bu yıl 6’ncısı gerçekleştirilen Kitap Okuma Projesi, öğrencilerin yoğun katılımıyla düzenlenen şenlik programlarıyla sona erdi. Proje kapsamında 3 bin 840 öğrenci kitaplarla buluşurken, yıl boyunca süren okuma serüveni çeşitli etkinliklerle taçlandırıldı.
Karatay Belediyesi ve Karatay İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından öğrencilerde okuma alışkanlığını geliştirmek amacıyla hayata geçirilen Kitap Okuma Projesi’nin 6’ncı dönemi tamamlandı.
Eylül ayında başlayan proje kapsamında Karatay’daki beş ortaokulda eğitim gören 3 bin 840 öğrenci belirlenen kitapları okuyarak sınavlara katıldı.
Projenin finalinde düzenlenen şenliklerde öğrenciler çeşitli etkinlikler, sahne gösterileri ve oyunlarla hem eğlendi hem de bir yıl boyunca sürdürdükleri okuma çalışmalarını kutlama fırsatı buldu. (İLKHA)
YASAL UYARI: Yayınlanan yazılı haber, fotoğraf ve videonun tüm hakları İlke Haber Ajansı Basın Yayın San. Tic. A.Ş.'ye aittir. Hiçbir surette haber, fotoğraf ve videonun tamamı veya bir kısmı yazılı sözleşme yapılmadan veya abone olmadan kullanılamaz.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen "4'üncü Millî Eğitim Kongresi: Temel Eğitim" Millî Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci'nin katılımıyla İstanbul'da yapıldı. Kongrede temel eğitimin mevcut durumu ve geleceğine ilişkin çalışmalar ele alındı.
Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmeni Muhammed Beşir Özçelik, okulların tatile girmesiyle birlikte öğrencilerin yaz tatilini en verimli şekilde değerlendirebilmeleri için yapılması gerekenler ve ebeveynlere düşen sorumluluklar hakkında önemli değerlendirmelerde bulundu.
Yükseköğretim Kurulu ve Savunma Sanayii Başkanlığı arasında "Savunma Sanayii Kuantum Teknolojileri Stratejik Yetkinlik Geliştirme İş Birliği Protokolü" imzalandı. Türkiye'nin önde gelen 11 üniversitesi, kuantum teknolojileri ekosisteminin oluşturulması için güçlerini birleştirecek.
Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı başkanlığında, Şahinbey ilçesindeki okul müdürlerinin katılımıyla sene sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.