شیخ نعیم قاسم: هیچ آتش‌بسی را که به اشغالگران آزادی عمل بدهد، نمی‌پذیریم

شیخ نعیم قاسم: هیچ آتش‌بسی را که به اشغالگران آزادی عمل بدهد، نمی‌پذیریم